კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
ტექსტსის და დოკუმენტური ფილმის ანალიზი
|
ვერ ახერხებს ანალიზის გაკეთებას
|
საჭიროებენ დახმარებას ანალიზის გაკეთებისას
|
უმეტესად სწორად აკეთებს ანალიზს
|
აკეთებს სწორ და დამაჯერებელ ანალიზს
|
ადგენენ ცხრილზე მუშაობისას მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს
|
ვერ ახერხებენ მიზეზ -შედეგობრივი კავშირების დადგენას
|
საჭიროებენ დახმარებას მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენისას
|
უმეტესად სწორად ადგენს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს
|
სწორად და დამაჯერებლად ადგენს ცხრილზე მუშაობისას მიზეზ-შედეგობრივ
კავშირებს
|
პრეზენტაცია
|
საპრეზენტაციო საკითხს წარმოადგენს გაუგებრად
|
საპრეზენტაციო მასალას წარმოადგენს ზოგადად
|
საპრეზენტაციო საკითხი წარმოდგენას ახდენს მეტწილად სწორად
|
საპრეზენტაციო საკითხს წარმოადგენს სწორად და ეფექტურად
|
ჯგუფური მუშაობა
|
ჯგუფი მუშაობს შეთანხმების გარეშე, ლიდერი ვერ მართავს ჯგუფს .არ იცავენ
დროის ლიმიტს
|
ჯგუფი მუშაობს ნაწილობრივ შეთანხმებულად. ლიდერს უჭირს ჯგუფის მმართვა.ნაკლებად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
ჯგუფი მუშაობს უმეტესად შეთახმებით.ლიდერი ჯგუფს მმართავს უმეტესად.
ცდილობენ დაიცვან დროის ლიმიტი.
|
ჯგუფი მუშაობს შეთანხმებულად .იცავენ დროის ლიმიტს.
|
გაკვეთილის რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
მოსწავლეთაწახალისებისადასაჭიროებების დადგენის მიზნითგამოყენებულია სხვადასხვა სახის განმავითარებელი შეფასებები.სესაძლებელია შემოწმდეს ბავშვების პროგრესი და ცოდნის დონე.
ReplyDelete