გაკვეთილის გეგმის
ლალი
ლალიშვილი
ისტორია
საბაზო
საფეხური-8-კლასი
16
მოსწავლე
პუნიკური
ომები
დრო-45წთ
გაკვეთილის
მიზანი- მოსწავლეები შესძლებენ კონფლიქტის მიზეზებზე განვითარებასა და შედეგებზე მსჯელობას.
ისტ.VIII.6.
მოსწავლეს შეუძლია შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები, განვითარება და შედეგები.
ინდიკატორები
●
ინდივიდუალურად
ან
კლასში
ჯგუფური
მუშაობისას
ცხრილის
საშუალებით
აჯგუფებს
სხვადასხვა
ომის
(კონფლიქტის)
დაწყების
მიზეზებსა
და
საბაბს; მაგ.:
●
კლასში
სიმულაციური
თამაშის
დროს
ცდილობს
დიალოგის
მეშვეობით
გამოძებნოს
რომელიმე
კონფლიქტის
მოგვარების
გზებზე.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი /მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა /ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
|
1
|
გაკვეთილის
:თემის,მიზნის, შეფასების რუბრიკების გაცნობა
|
ვერბალური
ახსნა
|
მთელი
კლასი
|
ფლიქჩარტი,მარკერი.
|
2წთ
|
2
|
ისტორიული
კარიკატურების ჩვენება ,(სლაიდები სახით) კარიკატურებზე გამოსახულია სახელმწიფოთა
დაშლა- დანაწევრება.მეფეთა ყოფა-ცხოვრება. დაპირისპირება და ასე შემდეგ.მოსწავლეები
კარიკატურებზე დაკვირვებით და მასწავლებლის მიერ დასმული შეკითხვების დახმარებით
იხსენებენ რომისა და კართაგენის ისტორიას
|
პრეზენტაცია.
კითხვა-პასუხი.
|
მთელი
კლასი
|
ინტერნეტ
რესურსები(სლაიდები)
|
5წთ
|
3
|
გაკვეთილის
ტექსტსა და დოკუმენტურ ფილმზე დაყრდნობით იმსჯელებენ კონფლიქტის მიზეზებზე,განვითარებასა
და შედეგებზე.დოკუმენტური ფილმის ჩვენებისას და ტექსტის გაცნობისას მოსწვლეები მუშაობენ
ჩანიშვნების ფურცელზე
|
ცხრილზე
მუშაობა
|
ჯგუფებთან
მუშაობა
|
ცხრილი
დოკუმენტური
ფილმიდან ამონარიდების ჩვენება
|
13წთ
|
5
|
დამუშავებული
მასალის წარმოდგენა .მსჯელობა კონფლიქტის გადაჭრის გზებზე.
გაკვეთილის შეჯამება-შეფასება,რეიტინგული დიაგრამით.
მოსწავლეებს ჯგუფებში ურიგდებათ გამზადებული დიაგრამები. მათი დაავალება ასეთია:
მასწავლებლის მიერ გადაცემული ბარათებით, რომელზეც არის დატანილი გაკვეთილის მთავარი
საკვანძო საკითხები, დიაგრამაზე დაიტანონ
მათთვის საინტერესო საკითხი და იმსჯელონ
საკითხის ირგვლივ .ეს აქტივობა ხელს სეუწყობს
მოსწავლეებს კიდევ ერთხელ გაადავლონ თვალი გაკვეთილზე შესწავლილ მასალას და
მოახდინონ მასალის დახარისხება გაანალიზება
და შეფასება.
|
შევსებული
ცხრილის პრეზენტაცია-განხილვა
საფეხურებრივი
დიაგრამის გამოყენებით.
|
ჯგუფებში
ჯგუფებში--ინდივიდუალურად
|
ფლიქჩარტი
მარკერი.
თაბახის
ფურცელი.(წინასწარ გამზადებული საფეხურებიანი დიაგრამით)
|
15წთ
10წთ
|
No comments:
Post a Comment